AKISSWITHAFIST / ISBETTERTHANNONE

väldigt trött på att konstant bli uttnyttjad. jag har liksom inte tid för det här. huvudet är på en helt annan plats. en begravning som planeras, en styvpappa som ska flyttas ut, en blodin som försöker sänka en, ett as som lyckas. 
det går inte riktigt att andas, det går inte riktigt att tänka, det går knappt att överleva.
på något sätt är jag syndabocken. varför? fråga inte mig, jag vet inte. fråga alla andra. alla de där ute som anklagar, spottar, pekar, skriker, gnäller och tror. de som säger "jo" fastän svaret är "nej". det går inte mer. 
ge mig piller och jag väljer död. jag är trött på känslor. att känna. det gör bara ont. härhärhär. ont. överallt. helajävlatiden. fanfanfan. och sen han. som är så himla fin och som jag ska släppa taget om. han som inte längre gillar att han finns. åhherregud vad har du ställt till med?! det går inte mer. jag har inget utrymme. jag kan inte andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0