NANANANANANANANANANANANANA

dagens produktiva: jag städade badrum (i underkläder), målade min syster som en dalmatinvalp/blev själv en kanin, lagade middag, plockade diskmaskin.
dagens fan: läser the most awesome bok ever (lolita - vladimir nabokov) men är för trött för att fortsätta läsa. fuuuuck.
dagens lol: "min pojkvän äter fågel och fisk. så han brukar säga att han bara äter tre f. hahahaha, fattar du?! tre f!"
dagens fuuuuuuck: jag hade matematik. med biljana. själv. jag förstod inget, skulle kunna betala någon för att slå henne, ritade på mig själv och räknade inget. känns fint.
dagens lol nummer två: min psykologilärare påstår typ att eftersom min oidipusfas i livet fuckades upp så är jag naiv, förförisk och väldigt mån om att visa upp mig. jag passade även som deltagare i big brother. så nu vet ni. jag är hon som står naken på bordet i nästa säsong!

nu mår jag illa, har ont i huvudet och luktar klorin. tack världen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0