(isthatthebestyougot?)

en såndär fin dag som egentligen inte alls är speciell. det känns bra. 
vaknade och åt frukost innan jag gav mig ut i den bitande kylan för en promenad. passade på att åka till farsta för att kolla en grejj men fick besviken åka hem och blev mött av en mamma som skriker "ska vi gå på bio?!". sagt och gjort. johnny bokade biljetter till oss tre och så skulle vi åka, senare dock. däremellan kom mormor och vi böt böcker och gav henne sin födelsedagspresent, kvinnan blir hela sextio år imorgon! lyckan när mormor såg presenten och skrek högt av glädje och tacksamhet samtidigt som hon störgrät (hon fick en tavla av finaste Dado). vi åkte till stan och så skulle vi äta. "om vi åker till södra och bara går rakt fram så kommer vi till medborgarplatsen och där är pizza hut" säger jag. men, vi gick ut fel och johnny vägrade erkänna att vi gått fel, så vi irrade runt i tjugo minuter innan vi hamnade vid skanstull och åkte en station istället. vi åt pizza och gick sedan på bio och kan väl bara säga som så att tystnaden som uppstår när man sitter och tittar på "love and other drugs" är enorm. satt mellan mamma och johnny och så kom shitloads of sexscener, och jag är ungen som inte bryr sig och mamma är mamman som inte bryr sig, men johnny blev lite generad. lagom fint. efteråt sprang jag och mamma fnittrade omkring, fotades i fotoautomater och skrek allmänt. mycket, mycket fint. nu är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0