DETHÄRÄRENRUBRIK

igår valde jag och amanda att shoppa loss ingredienser i västerhaninge samt att växla in mynt där, så nu är jag 650 spänn rikare i sedlar. kachiing. vi bakade kakor, muffins och annat trams för att senare ha kalas. jag har nog världens finaste vänner. allvarligt talat. "tystnaden som uppstår när man glömt william på perrongen"♥. vi fikade, lekte med bob och kramades i min säng innan vi drog ut och åkte pulka/blev mulade av ludwig i två timmar och blev förfrusna. sedan sprang alla omkring halvnakna hos mig och jag hade avtryck av samuels blöta kalsonger i min säng i flera timmar. och just det: amanda blev orangehårig av blekningen. hihihi. 

gårdagens bästaste, made by ludwig once again: det är ungefär 7 centimeter kallt. 
tycker nog att 2011 är ett väldigt fint år. 

(idag färgade vi mer av amandas hår, jag har färgat mitt hår, jag har ätit massa onyttigt hos mormor och vunnit över amanda i alfapet. suck on that)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0