(ALLIWANTISRONALD)


vet du varför jag är så upp över öronen förälskad i ron wealsey? det är inte bara den där pinsamma tafattheten eller faktumet att han har rött hår och fräknar. inte ens att han har världens bästa humor och alltid får mig att trilla av stolen av skratt eller har enorma fötter. nej, det är inte ens så att han är världens bästa för att han har världens fulaste mössor och tröjor som hans mamma stickat eller att hans familj är så enorm att man aldrig kommer ha pressen på sig att skaffa egen familj - hans enorma räcker.
den främsta anledningen till min kärlek är rätt enkel: ron weasley finns inte på riktigt. han är fiktiv. det gör ont som fan, men det är så skönt. för vem fan vill ha en riktigt kille? jag har flera runt mig. 
en som inte ens kan hälsa, en som är ledsen men inte kan berättar varför, en som gillar en tjej han borde hata, en som inte ens vet om han gillar en tjej, en som inte finns på riktigt och som konstant blir glömd, en som vägrar prata med en men som alltid ska le och skratta till en, en som brukade vara snygg men idag undrar man mest vafan man tänkte på, en som försöker göra en avundsjuk, en som aldrig hör av sig, en som man ser på tåget ibland och som förföljer en, en som man snabbt går förbi. du förstår va, de finns där. en hel del. men vem orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0