1/1-11

åh. igår (jeez det är redan dag två av det nya året) såg vi aldrig solen. det var mest häng i amandas soffa, titta på elina som sover, själv sova, se på urusla filmer och äta frukost vid halv tre som gällde.

dagens (läs gårdagens) konstaterande: detta är året vi blir arton och börjar tredje året på gymnasiet. 
senaste vetskapen: jag känner någon som är 3% invalid.
gårdagens bästa: mammas kompis joachim (som jag valde ut att bli min extra pappa en gång för jättelänge sedan för att han är proffsfotograf) blev misshandlad på nyårsnatten. detta är ju inte alls kul, men anledningen till att det är bästa är: han har laddat upp en bild på facebook där han visar hur sönderslagen är och han typ. . ler. ler ett joachimleende och jag började asgarva. mitt i allt blod - ett leende. hooray!

Kommentarer
Postat av: Elajna

håller med om nästan aaaallt, 18 JÄVLA ÅR FFS!!! men vaddå titta på elina som sover?! xD<3

2011-01-03 @ 02:03:22
URL: http://dressyrelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0