THOUGHTS/ON/A/TRAIN

är det inte så otroligt skumt att om man säger "jag ska slå dig på måndag!" på skämt till en kompis så är det ingen big deal, men om jag på skoj skulle säga "jag ska fan hångla upp dig nästa gång vi ses!" så blir det jättepinsamt och fel? och är det inte jättekonstigt att jag tycker att cigarettlukt faktiskt doftar rätt mysigt, fastän jag hatar röken för den kliar så förbannat i näsan och dödar mig långsamt inifrån? för övrigt så lyssnar jag konstant på belle&sebastian, målar naglarna och skriver en text om skäggstubb.
vad gör du? nej men jag är lite nyfiken på riktigt, vad är det konstigast du känner till liksom?

Kommentarer
Postat av: matilda

känslan av att det kittlas inuti sin tå. det är en av de konstigaste sakerna jag känner till.

2010-09-05 @ 21:38:02
URL: http://whenwecollide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0