MY/SENTIMENTS/EXACTLY

så under den senaste veckan har jag på något klurigt vis fått med historiaarbeten om upplysningen, teater om genus och könstester, pluggat tyska, pratar litteratur, gått på toy story tre och flummat runt lite precis som vanligt. men jag har även hunnit med att börja skriva en hel del krönikor och texter om pojkar, hud, hångel, pojkar som kopplar adjektivet "fint" till dig, ett stycke ryggrad, vackra ord och annat tjaffs som kan tänkas åka runt i en sjuttonårig flickas huvud. det går inte bra. elpojken tyckte att jag skulle skriva en romantisk berättelse om en pojkar som var helt normal men som älskade stråkinstrument något innerligt. jag började, texten går inte så bra.
vad ska man skriva om för att lyckas? jg menar allvar nu. för jag blir sådär läskigt frustrerad att det inte riktigt finns och då blir jag lite arg och framförallt: ledsen.

för övrigt står jag på jobbet och skriver det här. hur bra är inte det? i min styvpappas butik finns det inte så mycket jobb för mig egentligen. förra veckan stäade jag, idag har jag plockat bokstäver och ska snart städa. sedan kan jag titta på how i met your mother. och få betalt. jag vet. jag har det lite bättre än du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0