ME AND LENA DANCED ALL NIGHT

igårkväll/idagnatt var en sådan tid då allt som fungerade var att lyssna på kassa schlagerhits som jag hatar och bara skrika och dansa.

jag vill dansa.
jag vill skratta tills tårarna spruta.
jag vill färga håret i världens knäppaste färger.
jag vill hångla.
jag vill bilda band (jo jag var faktiskt seriös med det här).
jag vill resa iväg.

för övrigt, här kommer världens bästa tips. för typ, en-två månader sedan hittade jag ett band. jag lyssnade på två låtar, gillade det, tappade namnet på bandet och blev sådär irriterad som man lätt kan bli. igår gick jag och amanda till kungsträdgården, och vilka stod på scen? precis. de heter little marbles och här är deras fyra låtar jag lyssnat på exakt hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0