LOST IN THE FORREST WE FOUND NARNIA

idag: promenera. bara. som lektion. mellan hemfosa och ösmo. idrottsdag a la östra gymnasiet. det var finfint. mötte upp tiffany på tåget, vi mötte upp mongo lite senare och började gå. vi hamnade sist, vår coach tappade bort sig, vi skrek lite, åt lite, drack mycket, hittade godis, kissade och gick till stationerna. halvvägs så möter vi idrottslärarna och där är världens vattenpöl. jag och tiffany skulle gå runt på en hög kant, jag fastnade på något sätt i en sten, ramlade i vattenpölen och stukade foten. idrottslärarna lyfte upp mig, la mig ner, plåstrade foten, pratade lugnt som om jag vore fyra och skickade hem mig och mina kompanjorer. lagom irriterande då jag gillar vandringar. bilder kommer imorgon ifall tifftuff & mongot lyckas fixa in dem. nu ska jag få mamma att tycka synd om mig så jag får lite choklad.



btw så är sångaren jättesnygg och jag har nynnat på den här låten sen i fredags. det släpper inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0