JAG FICK INTE RÖSTA, SE VAD SOM HÄNDE


pic: amanda bjuvgård.

rubriken säger allt. jag är allmänt mordisk på alla i sverige över arton år, främst på er skåningar. usch. det sitter nu sverigedemokrater i vår riksdag. jag vet att jag tidigare skrivit att jag inte skulle klaga, men det går inte. det sitter tjugo människor där och några av dem har öppet sagt att de är för dödsstraff, emot homoäktenskap, är tidigare dömda och på riktigt vill mota ut alla muslimer ur landet. jag är arg så jag skakar och bara vill skrika. därför: känner du som jag, följ med den fjärde oktober på demonstration.


Kommentarer
Postat av: amanda

kan jag hänga med?

2010-09-22 @ 08:19:45
URL: http://varstabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0