DET GÖR ONT FÖR JAG LER SÅ STORT

efter skolan for vi, jag och amanda såklart, in till stan. vi fick till butiken med det knäppa namnet och så blev det typ såhär:

butiksbiträde (BB): hej.
jag: hej! är detta erbjudande kvar?! *inga förhoppningar*
BB: eh. . ah
jag: *skiner upp* FAN VA BRA DÅ TAR JAG DEN

ja. jag är en kamera rikare, femtusen spänn fattigare och jag är glad. den går inte att använda än för jag har inget minneskort, men det gör inget. det kommer förhoppningsvis på lördag. vi firade med McFlurry Magnum Brownie som såg ut som bajs och mms'ade bilder till människor (jag ville ju visa den stora, svarta, hårda saken som just då befann sig mellan mina ben). hurfadurf. glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0