A L L A L I K A A L L A O L I K A

satt och tittade på valvakan igår framtill runt tolv. och jag kan sammanfatta kvällen såhär: jag skäms över att vara svensk.

SD är med i riksdagen. Alliansen vann. jag hatar sverige.
Miljöpartiet gjorde sitt bästa val någonsin och nu ska älskade Eriksson och Wetterstrand avgå. det sämsta beslutet ever. jag vill inte vara den som säger nej till SD eftersom svenska folket röstat in dem, men jag fixar inte att ha ett sådant parti som får vara med och styra. jag vet även att många tyckte att Ohly var barnslig som vägrade sminkas med Åkesson, men fy vad jag älskar denna man lite mer nu.

jag vill emigrera, omedelbums. är du med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0