UT/MED/JIMMIE/CHALALALALA


igår när jag kom hem gjorde det ont lite överallt, idag gör det bara ont i halsen. men hur fint är det inte att offra sin hals för att skrika klagoramsor? jag är lite besviken dock, på att trots att vi var så många var vi ändå så få. vart är resten av Stockholms missnöjda befolkning? hm. 

idag. det är fortfarande mörkt, mitt rum är iskallt, jag har plockat fram vantar och idag ska nog kaj med ändå. dessutom ska vi bara ha två lektioner, sådant som går ut på att 1. hata micke sundh för hans dumstridighet och idioti när det gäller instuderingsmetoder samt betygskriterier 2. öva på att prata finlandssvenska samtidigt som man läser lysistrate. det blir en fin men inte så givande dag. för vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0