THISIS/MYDREAM

eller snarare: det här drömde jag i natt.
av någon konstig anledning så ställde alla mina harry potter kamrater in och jag hamnade på bio med matilda och hennes kompis pölen (som jag aldrig någonsin träffat). vi såg harry potter. biosalongen var tänd hela tiden och efter filmen vågade ingen säga att den egentligen sög för det var ju harry potter. efteråt så mötte vi islänningen och hans syster. askur tog matilda till fånga och dödade henne medan jag och askurs lillasyster rymde hem till mig med pölen där vi blev attackerade av dödsätare som egentligen var askur. sedan kom malfoy och vi kidnappade honom och han smet och vi fick straff av polisen för att vi inte lyckats hålla kvar honom.
note to self: läs inte harry potter innan du lägger dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0