/TAKING/OVER/THE/CITY/

igår var jag och amanda i kista galleria efter mitt jobb, typ som vilken lördag som helst. jag fotade ju dock ingenting alls, så jag bjuder på en gammal bild på hur våra stan-trippar brukar se ut: cookiewich (nu har dock denna måltid bytts ut mot burger king-mat). amanda inhandlade hårfärg och jag inhandlade, trumvirvel: byxor
jag vet. det är helt sjukt. amanda såg dem och sa att jag skulle vara fin i dem. jag höll med. jag prövade. jag blev kär. jag räknade pengar. 360. lite småmynt. exakt 400. de är mina nu. jag har byxor. one giant step for me and mankind. det är helt otroligt. resten av dagen spenderade jag med att utbryta "tänk dig den här tröjan till mina byxor" och amanda suckade.

att inhandla i november:
rävhalsduken, svarta strumpbyxor, svartvita strumpbyxor, puffig kjol, helst den mysiga röda tröjan, fin tröja från monki och förhoppningsvis ett par gubbskor. typ åhåhåhåhåhåh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0