/ETT/USB/KOMMER/LASTAT/

från ett usb-minmne fullt med sommar, av amanda.
1. pepp i rågsved inför harry and the potters-konserten.
2. harry and the potters♥ "kolla mina muuuuskler"
3. jag och amanda åkte in till stan massor och fnissade åt mumin.
4. den här bilden togs i april. vi skulle skicka en sång till emo som fyllde sjutton!
5. jag fyllde år och fick leta ledtrådar för att komma till mitt kalas. den historian kommer senare.
6. vi åkte massor av tunnelbana. alla linjer. i somras då alltså. sen hamnade vi på en gammal.
7. jag hittade mitt kalas. men som sagt. nästa inlägg.
8. little marbles i kungsträdgården dagen innan valet.♥
9. vi lyssnade på alliansen dagen innan valet och trodde vi skulle bli mördade när publiken insåg att vi inte alls gillar dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0