CARTOON/HEROES



typ så mår jag idag. sådär knäppt glad åt ingenting alls och hysteriskt flamsig. jag är jättepepp på att själv ställa upp i danstävlingen nästa år, jag tycker att vår grupp ska heta "cartoon heroes" och jag ska seriöst göra ett hästhuvud åt mig själv. för övrigt lånade jag ut en harry potter bok till amanda idago ch jag har redan lite abstinens för jag vill läsa mer ur den (observera att jag läst den två gånger den senaste veckan samt bläddrat fram och tillbaka i mina favoritdelar). efter skolan satt jag och amanda kvar i en och en halv timme med emo och ludvig medan vi pratade trams och ignorerade uppgiften vi borde göra. nu är den lov och jag ska jobba, plugga och hopefully vara social. kladdkakskalas vore fint, jaja.

Kommentarer
Postat av: Elajna

okej, det här är seriöst LÄSKIGT för jag tänkte också på att den skulle heta cartoon heroes... A+ SÄGER JAG BARA!!!

2010-10-29 @ 22:53:07
URL: http://dressyrelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0