VÅRABRISTER/GÖROSS/TILLMÄNNISKOR


bilden togs av amanda i onsdags. det är elinas kaffe och jag gör världens finaste grimaser när jag dricker det. ♥

idag har jag jobbat, dansat i min säng till daniel, ätit tårta, pulsat fram genom snön till jobbet (tar en timme när det är såhär kallt och fötterna blev till is efter ungefär fem minuter). dessutom stannade polisen mig idag och frågade om jag sett en man och en kvinna i runt 35års åldern. "nej, jag har inte sett någon alls" svarade jag. vad händer? tio minuter senare ser jag en man och en kvinna som kan vara i ungefär den åldern. jag gick in mellan husen. herregud jag behöver inte det här nu också. och jag tycker om honom alldeles för mycket och jag tycker om kaffe alldeles för lite och idag skrev jag ut bilder till min dörr, så nu har den massa foton. 

imorgon ska jag handla julklappar och förhoppningsvis även skor. pilla runt på kul saker medan jag får prata om sånt som gör ont, sånt jag kan skratta till samt diskutera harry potter filmen. egentligen borde jag verkligen bara sova, men inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0