HEJNUÄRVIKREATIVA.SE

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Vilket är det bästa ordet som finns?
Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
I vilken färg är ditt drömhus målat i?
Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?
Vilken årstid tycker du allra bäst om?
Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

egentligen vill jag vara i hans armar, men målet känns för långt bort. så. på en gata i new york. snälla.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

min lillasyster. utan tvekan. jag vill veta vad som försegår i hennes huvud.


Vilken egenskap önskar du att du besatt?

att flyga. utan att tvekan.


Vilket är det bästa ordet som finns?

hångel.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft? 

se världen


Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

nej. jag kan inte välja.


Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

glass.


I vilken färg är ditt drömhus målat i?

eller ljustljust rosa. å andra sidan så är muminhuset på djurgården i blått, så. . ja. det här var klurigt


Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

miljontals jävla ballonger.

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

sputnikälskling. igen. jag vet.


Vilken årstid tycker du allra bäst om?
sen vår/ sommar. och de dagarna som kungsträdgården ser ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0