GET/TO/KNOW/ME

Favoritbok?
harry potter serien. utan tvekan. annars är jag alldeles för svar för "no one belongs here more than you" av miranda july. erotik & romans i ett. fint till tusen.
Hur ser din handstil ut?
spretig och slarvig.
Vad gör du en vårig dag?
äter glass, åker tåg, shoppar en kjol, pratar pojkar och promenerar
Favoritord?
sötnos är ett ord jag anävnder för ofta. så även awesome.
Favoritdialekt, svenska och engelska?
är inte så förtjust i svenska dialekter. tycker dock gotländska är sött. och brittisk engelska är alltid finast.
Det vackraste du vet?
pojkar med lockigt hår och fräknar över hela kroppen.
Vart skulle du bo om du fick bo vart du ville i hela världen?
i ett litet cottage någonstans i england, med sommarstuga precis bredvid en delikatessbutik i frankrike.
Hur vill du att ditt liv ska vara när du är 65?
jag vill vara glad och frisk och känna mig stolt över mina livsinsatser. detaljer är inte så viktigt.
Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
jag vill vara glad, ha någon att hångla hela nätterna med och dansa till indiemusik på utomhusgårdar.
Vad har du för sommarplaner?
förhoppningsvis peace&love över min födelsedag, sen massor av dans på billiga krogar.
Vart fikar du allra helst?
i min säng. ja på riktigt. det är det finaste fikastället i världen.
Vart shoppar du allra helst?
h&m, beyond retro och monki.
Vad är kärlek?
ron weasley är kärlek på högsta grad. glädje är kärlek, att känna sand och gräs mellan tårna när solen tittar fram, att kunna skratta tills man gråter och att känna att morgondagen kan jag skita i. och så han. han är kärlek.
Vilka personer (kända) inspireras du mest utav?
j.k. rowling, quentin tarantino, tim burton, jonas gardell, david lachapelle, daniel adams-ray, markus krunegård
Vilka är dina favoritfilmer?
Quest for Camelot, Taran & Den Magiska Kitteln, Closer, Pulp Fiction, Juno, Sunshine Cleaning, The Tracey Fragments, 500 Days Of Summer, Amelie From Montmartre, Sleepy Hollow, Corpse Bride osv
Vad tycker du är meningen med livet?
att vara glad mest hela tiden, och hitta det som faktiskt gör dig glad. punkt.
Om du fick göra precis vad som helst en dag, och du skulle aldrig behöva ta itu med konsekvenser eller liknande senare, vad skulle du hitta på då?
jag skulle fråga om han ville bli min
De 10 bästa sakerna du gillar att förtära?
popcorn, cookiewich, B&J, hallonlakritsdöskalle, jättejättesurarödaflaskor, pasta med olivolja + salt, avocado med örtsalt, citron med salt, te, fanta wild berries
Favoritdjur?
lurviga små katter, ödlor, björnar, apor, DRAKAR, DINOSAURIER
Favoritglass?
ben & jerrys chocolate fudge brownie
Kan du beskriva färgen blå på ditt unika sätt att skriva?
jag hatar färgen blå, den påminner om blå läppar och det går ju inte direkt att pussas med blå läppar.
Var hittar du dina fina bilder?
de finaste bilderna kommer alltid från min eller amandas kamera.
Favoritbok?
harry potter serien. utan tvekan. annars är jag alldeles för svag för "no one belongs here more than you" av miranda july. erotik & romans i ett. fint till tusen.

Hur ser din handstil ut?
spretig och slarvig.


Vad gör du en vårig dag?
äter glass, åker tåg, shoppar en kjol, pratar pojkar och promenerar

Favoritord?
sötnos är ett ord jag använder för ofta. så även awesome.

Favoritdialekt, svenska och engelska?
är inte så förtjust i svenska dialekter. tycker dock gotländska är sött. och brittisk engelska är alltid finast.

Det vackraste du vet?
pojkar med lockigt hår och fräknar över hela kroppen.

Vart skulle du bo om du fick bo vart du ville i hela världen?
i ett litet cottage någonstans i england, med sommarstuga precis bredvid en delikatessbutik i frankrike.

Hur vill du att ditt liv ska vara när du är 65?
jag vill vara glad och frisk och känna mig stolt över mina livsinsatser. detaljer är inte så viktigt.

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
jag vill vara glad, ha någon att hångla hela nätterna med och dansa till indiemusik på utomhusgårdar.

Vad har du för sommarplaner?
förhoppningsvis peace&love över min födelsedag, sen massor av dans på billiga krogar.

Vart fikar du allra helst?
i min säng. ja på riktigt. det är det finaste fikastället i världen.

Vart shoppar du allra helst?
h&m, beyond retro och monki.

Vad är kärlek?
ron weasley är kärlek på högsta grad. glädje är kärlek, att känna sand och gräs mellan tårna när solen tittar fram, att kunna skratta tills man gråter och att känna att morgondagen kan jag skita i. och så han. han är kärlek.

Vilka personer (kända) inspireras du mest utav?
j.k. rowling, quentin tarantino, tim burton, jonas gardell, david lachapelle, daniel adams-ray, markus krunegård

Vilka är dina favoritfilmer?
Quest for Camelot, Taran & Den Magiska Kitteln, Closer, Pulp Fiction, Juno, Sunshine Cleaning, The Tracey Fragments, 500 Days Of Summer, Amelie From Montmartre, Sleepy Hollow, Corpse Bride osv

Vad tycker du är meningen med livet?
att vara glad mest hela tiden, och hitta det som faktiskt gör dig glad. punkt.


Om du fick göra precis vad som helst en dag, och du skulle aldrig behöva ta itu med konsekvenser eller liknande senare, vad skulle du hitta på då?
jag skulle fråga om han ville bli min

De 10 bästa sakerna du gillar att förtära?
popcorn, cookiewich, B&J, hallonlakritsdöskalle, jättejättesurarödaflaskor, pasta med olivolja + salt, avocado med örtsalt, citron med salt, te, fanta wild berries

Favoritdjur?
lurviga små katter, ödlor, björnar, apor, DRAKAR, DINOSAURIER

Favoritglass?
ben & jerrys chocolate fudge brownie

Kan du beskriva färgen blå på ditt unika sätt att skriva?
jag hatar färgen blå, den påminner om blå läppar och det går ju inte direkt att pussas med blå läppar.

Var hittar du dina fina bilder?
de finaste bilderna kommer alltid från min eller amandas kamera.





i brist på annat liksom.

Kommentarer
Postat av: Madsjennie

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-08-17 @ 06:44:27
URL: http://madsjennie.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0