THIS/IS/NO/BRIDGET/JONES

jag är väldigt trött på att le fastän jag liksom är som trasig på insidan. jag känner ju hur det tar emot att andas och jag ser ju hur andra lever vidare medan jag själv står kvar. känns det bra? nej. orkar jag försöka på något nytt? nej. det är förjävla hemskt att ligga under tusen filtar och sova i tolv timmar bara för att försöka fortsätta sova, men jag orkar liksom inte riktigt ta mig upp. jag är konstant sjuk och skulle vilja leva på apelsiner och bara strunta i att ställa klockan imorgon och strunta i skolan för den ger mig ju absolut ingenting egentligen. allt känns sådär totalt jävla meningslöst och förbannat mörkt. 
jag stör mig lite för mycket på så onödiga saker. varför tjatar han om honom? varför fortsätter hon bry sig? varför slutar hon inte tjata? kan de inte bara hålla käften? kan de inte sluta invadera hjärnan om hur De nu är med varandra medan man själv står på trottoaren utanför och ler tills hjärtat spricker. 

jag borde slänga ut katten, han puttade precis ner en glasvas. den gick i tusen bitar. jag orkar inte. jag kommer vakna imorgon, sätta ner fötterna och inte förstå varför de blöder. för jag orkar inte hämta sopkvasten. 
nu slutar vi med det här.

Kommentarer
Postat av: Elajna

puss <3

2010-11-12 @ 01:11:48
URL: http://dressyrelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0