THIS/IS/MY/LIFE/


1. elinas helt kalasfina grimaser på exakt alla bilder
2. marcus seriousface
3. amanda som lever på tacoschips i en hel vecka
4. skratta åt/med ludwig
5. vattenfärg
6. spegelbilder och micke sundh
7. harry potter
8. ta pinsamma bilder på catte som hon hatar mig för
9. slå elina när hon inte har olika strumpor så hon måste gottgöra en
10. mitt coffeeface
11. dinosaur-club (peepeeclub med för den delen!)
12. kärleken mellan det nya paret
13. två av världens finaste tjejor
14. rest in peace
15. mina lappar. (här är dock en bild på en lapp jag fick. i en fotoautomat)
16. dinosaurier på skolans datorer
17. färgglada pojkar
18. en skrattandes jag. såhär ser jag ut 90% av dagen
19. karamellfärg
20. barns lappar till j.k. rowling
21. världens bästa bild på mig, eftersom jag står med ron
22. elina. igen. bara för att hon är min vandringsstav
23. jag fick amanda att äta citron. citrontisdagar. hennes ansiktsuttryck. 
24. marcus "jagvillintehacitron"-face
25. "how I met your potter"

det här är mitt liv. i skolan. lite utanför. och de jag träffar nästintill varje dag. som en sammanfattning av världens bästa liv liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0