the/pros/and/cons/of/breathing

+ harry potter snartsnartsnart
+ jag vill ha en tatuering så himla otroligt fanatiskt mycket. "mischief managed". på foten. omedelbums.
+ jag fick mvg på naturkunskapen. det bara bevisar vilket arsle iriana var förra året. 
+ litteraturvetenskapen är tydligen till nästa vecka. så. ingen panik!
+ elina tipsade om hemsida och skickar hem utskrivna bilder väldigt billigt. glad elin.
+ på lördag blir det stan och sedan ska amanda hit för att hämta det hon glömde sist. glömska unge. då kan man lura henne till fika. bra där.
+ mitt favoritband när jag var tretton har släppt en nu singel. det gör mig så hysteriskt glad på något sätt.


- helt plötsligt har vi tre uppsatser till nästa vecka. torsdag, fredag & lördag/söndag.
- catte skrev precis "all makt åt tengil" istället för "all makt åt elin". jag måste tyvärr halshugga henne.
- jag lyckades få för mig att det var fredag idag och var helt hysteriskt glad tills jag insåg att jag hade fel.
- jag vill ha ett stativ. har jag ett stativ? nej.
- jag vill hångla. josef är för långt bort. jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Elajna

FNISS segerdans

men nuuuuuuuuuu är det fredag :)

2010-11-12 @ 01:16:13
URL: http://dressyrelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0