TELL/ME/MORE/'BOUT/THOSE/DINOSAURS



IGÅR:
tråkigt på naturkunskapen och allmänt tjaffs på historian. tråkig lunch och tråkig svenska. åkte hem, skulle äta, fick sms om att ludwig slutat, slevade i mig maten vilket resulterade i att jag brände tungan, sprang till tåget, hoppade på det och så åkte vi och hämtade hans plånbok som sf's biostol åt upp i fredags. sen skulle han äta. eller. hm. någonting sådant. vi gick till mcdonalds i alla fall. sen gjorde han ett blåsintrument till mig av ett sugrör som han blåste på hela vägen hem, vilket irriterade gubben bredvid som försökte sova. typ så. fast jag kan berätta mer amanda. I promise! och just det: jag klippte lugg. alldeles själv. för jag sitter på bordet.

IDAG:
igår glömde jag halsduken hemma, och jag tror att det är tack vare det jag vaknade utan röst i morse. den kom dock runt frukost men jag har typ viskat hela dagen och knappt hört mig själv. lagom trött gick jag till skolan för att titta på apocalypse now, ha matematik b (som suger mer och mer för varje dag som går), äta fort, ha tråkig engelska och sedan göra en teater på historian som jag inte var med i eftersom jag knappt kunde prata. däremellan har vi lekt med cattes dinosaurieklistermärken, jag har druckit kaffe, kissat massor, ludwig blåste mig i örat, jag vek hattar till teatern och vi/jag hittade den försvunna gurkan!

IMORGON:
usch. jag vill inte ens tänka på det. mer apocalypse now, rast/kaffe, lunch med vandringsstaven min, tyska med glosförhör som jag skiter i att plugga inför, förhoppningsvis mer film, stanna kvar och göra idrottsläxan och fan jag måste ge ludwig det där kaffet jag lovade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0