mittbästa/morgontips

han är våldtäksman alla som inte dansar är våldtäksmän
gäller hela kvällen ingen åldergräns gäller han hon så
konskevent alla som inte dansar är våldtäksmän säg det
till tjejen och kompisens vän att den som inte dansar
nu är våltäksman varför är det konstigt att alla som
inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem jag känner igen din stil jag har sett den
förr men det börjar redan när jag dansar fram till
dörren hela kompisgäng av våldtäksmän från tolv till
fem framträder i stan på fjäderbatong dvärg eller
kortväxt tjock eller omkrets polizei eller connex
angst eller ångest svår eller komplex stå still
eller våldtäkd så dansa dansa ga-ganska fin och
omtänkam men sansad stil en våltäksman alla som
inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem alla som inte dansar är våldtäksmän det
ser jag rör mig jag är folkets vän nånting händer känn
det japp du bidrar till en konstig stämning om du väljer
att stå still bland alla mina konkurrenter jag hoppas
du gör så gott du kan du vill väl inte lämna stället
som en våldtäksman alla som inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem första steget är att ni håller hand han verkar
trevlig verkar omtänksam men det blir jobbigt när det
kommer fram att han står stilla som en våldtäksman alla som
inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem
han är våldtäksman alla som inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen ingen åldergräns gäller han hon så konskevent alla som inte dansar är våldtäksmän säg det till tjejen och kompisens vän att den som inte dansar
nu är våltäksman varför är det konstigt att alla som inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem jag känner igen din stil jag har sett den förr men det börjar redan när jag dansar fram till dörren hela kompisgäng av våldtäksmän från tolv till fem framträder i stan på fjäderbatong dvärg eller kortväxt tjock eller omkrets polizei eller connex angst eller ångest svår eller komplex stå still eller våldtäkd så dansa dansa ga-ganska fin och omtänkam men sansad stil en våltäksman alla som  inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan
tolv och fem alla som inte dansar är våldtäksmän det ser jag rör mig jag är folkets vän nånting händer känn det japp du bidrar till en konstig stämning om du väljer att stå still bland alla mina konkurrenter jag hoppas du gör så gott du kan du vill väl inte lämna stället som en våldtäksman alla som inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan tolv och fem första steget är att ni håller hand han verkar trevlig verkar omtänksam men det blir jobbigt när det kommer fram att han står stilla som en våldtäksman alla som  inte dansar är våldtäksmän gäller hela kvällen mellan tolv och fem

( eftersom amanda frågade hur jag kunde vara så pepp. här är anledningen. varje morgon, minst en gång. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0