I'MRED/ASA/BEETROOT

+ idag åkte jag och amanda in för att shoppa julklappar. blev det några julklappar? nej. däremot en kjol, ett par byxor (jag vet!! tre par på två månader! jeez!), ett par skor samt hårfärg till mig
+ seriöst. nya fanta blir godare och godare ju mer man dricker
+ mcflurry toblerone
+ jag föreställde mig tiffany i röd spandexdräkt och garvade för mig själv (detta pga av att hon sa att hon skulle vara snabb som blixten, som är en superhjälte i röd spandexoutfit)

- när jag sköljde ur håret så såg det ut som. . mensvatten.
- varför snöar det?! det är redan kallt!
- jakten på kängor. hur sjukt är det att när man ska ha skor, så finns inga. när man inte behöver dem så finns det miljoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0