GIRLTO/GIRLTALK

konversation mellan mig och min syster:

jag:
okej emma. men hur ska pojkar se ut då?
emma: men han ska ha typ. . snelugg. och så ska det vara jätteruffsigt där bak. och det ska vara brunt! och sen ska han vara lång och smal.
jag: jaha? inget mer? ska inte vara snäll och så eller?
emma: jo men. . han ska surfa. och ha muskler! och vara snäll och prata mycket.
jag: så att han inte blir sur när du pratar för mycket?
emma: precis! och sen när jag blir arg kan jag ta sönder hans surfingsbräda, eller såga itu den. men han ska vara snäll ändå. vad gillar du för killar? 
jag: hur menar du nu?
emma: men hur vill du helst att de ska se ut? vad tycker du är finast?
jag: åh. eh. jag tycker om långa, smala pojkar. och så är lockigt hår jättefint. och fräknar också.
emma: eh. . va? skojjar du?
jag: nej. men han ska vara rolig också. och så ska man ju må bra med honom och alltid kunna skratta och så. .
emma: tönt. men asså. är du kär?
jag: nej.
emma: säker?
jag: ja. 
emma: men asså. . du gillar någon eller?
jag: lite
emma: då är du kär
jag: nej
emma: antingen är man kär eller så är man inte kär!
jag: jag är inte kär. jag gillar honom
emma: du är kär! tyst nu
jag: . . pisspotta. nej. 

sen gick vi ut och åt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0