ENTER/DREAMLAND

det är något med mig och drömmar.
i natt så drömde jag om hur jag hittade en spricka i min vägg i mitt sovrum, det gamla som jag hade innan vi flyttade dit vi bor nu. en spricka som var så pass stor att man kunde kliva in i den, ändå hade jag aldrig tidigare sett den. där kunde man lyfta bort en dörr och så kom jag in till grannen och jag kunde se allt i deras lägenhet genom kikhålet. jag var livrädd för att de skulle hitta dörren, för de var terrorister, så jag rymde hemifrån. 
utomhus stötte jag på honom och han, fast då var han utan skägg. vi sprang jättefort för hela världen raserades när flygplan störtade in i varenda hus på gatan. i en glashiss såg jag amanda och massa människor. amanda visade tecken för min nya page som jag klippt och mimade "fint". jag blev sur - världen var ju på väg att gå under! varje gång vi sågs så skrek hon att jag var jättefin i håret och jag ville bara slå henne, men istället gömde jag och pojkarna oss i en bastu och jag grät helst hysteriskt.

and then I woke up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0