EN/MILJON/PÅ/BANKEN/MEN/INGET/ATT/LEVA/FÖR

det känns som att det var en evighet sedan man levde på riktigt och allt jag kan tänka på är hur otroligt gärna jag vill dansa hela natten lång så jag målar naglarna glittriga och sjunger högt för mig själv medan jag låter fötterna mosa massor av löv på marken. jag orkar liksom inte riktigt fokusera på samma saker om och om igen och nu är en sådan tid när jag känner att man bara orkar med skolan på grund av rasterna och jag vill ju inte ens lämna sängen på morgonen och varför lever man ens?! liksom I don't belive in science all I believe in is sex, dance and music och så kan det ju gott vara ifall det nu hände något som tog en åt det hållet. 

åh herregud va jag kan vara bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0