DEN/LILLA/GULA

den här fina skapelsen såg jag ju då igår på topshops hemsida. I want it so bad. den är så fin och den är så. . dyr! fast ändå inte, men det skulle kännas dumt att betala femhundra kronor för den här gula klänningen, det skulle liksom svida lite. men jag måste få skriva om den så amanda inte tycker att jag är hemsk, för om jag skulle se den i affären så tror jag att jag skulle köpa den.

amanda. den där med klumpskorna. du måste ju tänka dig in i klänningen, eller hur! och hur ofta kan man säga att gult är fint och inte fult?! okej det gör jag jämt men meningen är att du ska hålla med mig nu. jag hade den ju på mig när jag drömde att jag dansade med ivar(?!) i natt, det måste betyda något. don't hate on me, love it!

för övrigt så är jag återigen på jobbet och skriver, vilket suger. men jag får extra pengar den här månaden för jag att redan nu stått tre extra timmar den här veckan. vad jag ville komma fram till var att jag gick, idag igen, till jobbet. när det är kallt ute tar det ungefär en timme för kroppen fungerar inte riktigt. på den här timmen så har min känsel försvunnit i: kinder, näsa, öron, händer, knän, rumpa och tår. det är sjukt. om några timmar ska jag promenera med fluffet i stan. jag kommer bli sjuk till tusen.

utöver det så kunde jag nästan svära på att jag såg biljana nyss vilket psykiskt förstörde det lilla av lovet som är kvar. jag har ännu inte öppnat historiaboken vilket faktiskt är okej för det gör jag ikväll/imorgon/på måndag/kaospluggar på tisdag. på måndag ska vi filma, på tisdag ska vi byta nk-grupp (eller amanda?), på onsdag ska vi hata micke, på torsdag ska vi göra nånting, på fredag blir det ingen harry potter kväll, på lördag blir det shopping och på söndag så pluggar man. man måste älska att vara student. not. observera att det här är mundiarre bara för att jag inte har något vettigt att skriva men vill skriva. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0