DEARDIRAY

runt halv tio fick jag ett mess från ett okänt nummer. det visade sig vara SF bio som meddelade att Harry Potter biljetterna släppts. jag fick panik, började boka och fick problem då man tydligen skulle ha klubbkort. jag flirtade med en sovande mamma, jag fick låna hennes och upptäckte att man visste behövde två för sex biljetter. fanfanfan. det funkade inte. jag fick panik, ringde amanda och freakade lite. vi åkte till stan som planerat och gick till bion på söder. vi fick i alla fall biljetterna. för bob fuskade lite med mitt bonuskort som inte kommit än, han använde ett oregistrerat för vår skull. jag älskar honom. utöver det har jag pussat ron weasley, kramat ron weasley, segerdansat, fått en harry potter affisch, stött på fluffet på stan, fikat, shoppat upp tusen spänn och druckit nya fanta som var epic. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0