det är vår!

det är vår. jag skiter fullständigt i att det snöar för det har vart solsken och plusgrader nu i tre dagar. så lite regn för ingen skada. och på torsdag ska jag skratta med amanda och tänka att "gud så bra livet är när andra har det surt och inte jag" och äta glass. punkt slut.

för övrigt så läste jag återigen lite harry potter för lilla brodern, och för varje sida så kommer kärleken till ronald weasley tillbaka. det går inte att glömma denna magnifika man. han är helt enkelt underbar. 

och nu ska jag återigen sätta på mig baskern och tralla ut i lite dystert regn (obs! läses snö!) för att gå på bio med min mormor. ja fråga inte. 
hennes kommentar var att hon inte vart på bio på tjugo år och eftersom hennes man inte ställer upp så gör jag det. för jag är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0