let's put a smile on that face

sms-konveration mellan mig och min sjuåriga lillasyster idag;

emma: vad jör du?
elin: emma?
emma: ja fatar du vel
elin: haha men jag har inte ditt nummer så såg inte att det var du (: jag åker tunnelbana med amanda. vad gör du?
emma: jag liger och latar mig
elin: det låter tråkigt o:
emma: ja de är de oxo
elin: men hitta på något då!
emma: men jag vet inte vad jag ska jöra
elin: kissa! pussas! måla!
emma: jag och mamma ska jöra egen gräd glass
elin: mums!
emma: vad jör amanda do?
elin: vi shoppar (:
emma: söper ni något till mig
elin: haha som vadå?
emma: leksaker och kläder soklart
elin: haha men jag har inga pengar
emma: skafa et job
elin: som vadå?
emma: sung på gatan ok set en hat fram för dig

det var fint. sjuåringars stavning är awesome.


Kommentarer
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

hahah aww :)

2010-08-06 @ 19:18:29
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Conrademine

Nice site, regards from the netherlands!

2011-09-26 @ 13:51:30
URL: http://conrademine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0