THIS MEANS A LOT TO ME

"tystnaden som uppstår när det inte finns något godis i den vita skåpbilen" var nog dagens bestånde skämt, från början mynnad av dinosaurien. kan jag öppet och ärligt, men handen på hjärtat, säga att det här nog var den mest onödiga skoldagen på länge, men den var fin ändå. dagen började med att vi inte kunde filma, så istället sprang jag som en superhjälte med fladdrande mantel i skolans trappor. jag har haft ludwigs mössor på ställen de inte ska vara, blivit slagen, fått smör i luggen, fått håret tuggat på, blivit riven så att jag kommer få ett ärr, blivit ryckt i BH bandet, dansat runt, vägrat tyskan, ritat under matten, pratat under engelskan, blivit kramad på, blivit "avritad" som drake/dinosaurie, lappat skolans sötaste pojkar, fått kalsonger flashade, plåstrat ludwig och annat sånt där som inte ens är värt att nämna. fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0