sadness/happiness

och läkarna ringde och sa att min mormors gubbe inte lever länge till. vi behöver inte räkna dagar, för det är mer än så, men vi bör ställa in oss på att månader inte räcker. så. närsomhelst nu. säkert.

allt i mitt huvud är:
1. tänk när dado dör. gud så hemskt. stackars fina lilla mormor.
2. gud så mycket jag tycker om honom. inte dado, fast honom tycker jag också om. vi formulerar om: gud va jag är kär i honom. förstår du bättre? bra.
3. fan va mycket plugg det är. imorgon är det prov i staden & framtiden men jag vet inte ens vad momentet heter. helvete.

Kommentarer
Postat av: Jonasmette

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 14:34:02
URL: http://jonasmette.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0