JAG BLIR SÅ DUM AV (HONOM)

har sprungit enda sen barnsben, från allt jag egentligen var, (jag sprang snabbt), sprickor blev hål i fasaden, nånstans emellan var jag, masaien
betongen bastarden, (jag sprang snabbt), utan någon egentlig plan, (så en dag), raserades hela mitt slott, allt jag var kom till ett stopp, för
jag blir så dum av dig, säg bara till när var hur, visst det är väl dumt av mig, men jag blir som blind, jag blir som stum, jag borde nog lugna mig,
dom kommer döma mig, du lär väl lämna snart, och här står jag kvar, för jag blir så, dum av dig, håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt
gick av, (jag sprang snabbt), förlora mitt nyfunna hopp, allt jag var kom till ett stopp, (kör!), svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen,
faller jag nu går jag sönder, dom kommer peka för alla har hört det, (så!), för jag blir så dum av dig, när allt är miserabelt, flyger en ensam drake,
högt över koppartaken, mellanmjölk och handelvapen, du är inte en i mängden, men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden,
du måste tro motiven, har aldrig matchat ramen, jag vill se alla sidir, TV'n visar en utav dom, livet är fult du är fager, vaken om natten och drömmer på dagen
för jag blir så, dum av dihar sprungit enda sen barnsben, från allt jag egentligen var, (jag sprang snabbt), sprickor blev hål i fasaden, nånstans emellan var jag, masaien betongen bastarden, (jag sprang snabbt), utan någon egentlig plan, (så en dag), raserades hela mitt slott, allt jag var kom till ett stopp, för jag blir så dum av dig, säg bara till när var hur, visst det är väl dumt av mig, men jag blir som blind, jag blir som stum, jag borde nog lugna mig, dom kommer döma mig, du lär väl lämna snart, och här står jag kvar, för jag blir så, dum av dig, håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av, (jag sprang snabbt), förlora mitt nyfunna hopp, allt jag var kom till ett stopp, (kör!), svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen, faller jag nu går jag sönder, dom kommer peka för alla har hört det, (så!), för jag blir så dum av dig, när allt är miserabelt, flyger en ensam drake, högt över koppartaken, mellanmjölk och handelvapen, du är inte en i mängden, men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden,
har sprungit enda sen barnsben, från allt jag egentligen var, (jag sprang snabbt), sprickor blev hål i fasaden, nånstans emellan var jag, masaien betongen bastarden, (jag sprang snabbt), utan någon egentlig plan, (så en dag), raserades hela mitt slott, allt jag var kom till ett stopp, för  jag blir så dum av dig, säg bara till när var hur, visst det är väl dumt av mig, men jag blir som blind, jag blir som stum, jag borde nog lugna mig,
dom kommer döma mig, du lär väl lämna snart, och här står jag kvar, för jag blir så, dum av dig, håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av, (jag sprang snabbt), förlora mitt nyfunna hopp, allt jag var kom till ett stopp, (kör!), svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen, faller jag nu går jag sönder, dom kommer peka för alla har hört det, (så!), för jag blir så dum av dig, när allt är miserabelt, flyger en ensam drake, högt över koppartaken, mellanmjölk och handelvapen, du är inte en i mängden, men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden, du måste tro motiven, har aldrig matchat ramen, jag vill se alla sidor, TV'n visar en utav dom, livet är fult du är fager, vaken om natten och drömmer på dagen för jag blir så, dum av dig

Kommentarer
Postat av: Stefanstine

Greetings. This site is so full of information

2011-02-15 @ 07:13:35
URL: http://stefanstine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0