IKNOWEXACTLYWHATIWANT / ANDWHOIWANTTOBE

(idag var jag och jobbade med mormor. hela arbetsplatsen hade fått mejl om att dado dött och deras flagga hade vart på halvstång i måndags. fint till tusen. folk kom fram och kramades och mormor orkade inte säga nej och bröt ihop på tåget hem. som tröst i all sorg snodde vi choklad från människors kontor, en hel icakasse med äpplen som vi glömde kvar i hennes tvättstuga och åt chokladbollar. hujedamig!)

för övrigt överlever jag genom att läsa den rosa boken flera gången dagligen, ge testnamn till min silverkronhjort, shoppa upp pengar jag verkligen inte alls har, köpa nagellack med kluriga namn (typ spendig cash with carl, tänkte du att den var blå då?), äta apelsin, dricka julmust och te och nu är värmen tillbaka. äntligen.

för övrigt ska jag samla alla tårar och dricka upp dem, för så gjorde en ledsen människa i en film en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0