you're okay in my book

så nu funderar jag på detaljer till den där photoshoot'en jag vill ha so badly med amanda. jag behöver knäppa strumpbyxor (eller ja. mer knäppa), ännu knäppare glasögon, rädisor och massor av korkar och kapsyler. och en slips i silver+blått. luna lovegood is my female hero liksom.

förresten; amanda. filmade du något på konserten? tänkte, jag tror jag får tillbaka min dator snart. ska ge dig mitt usb minne då så får du tanka den full med bilder och sånt sen. typ från konserten och min födelsedag och sånt. det vore lite finfint you see.

och den här förtjusande bilden är tagen av amanda (jävla tjat om den bruden). i februari.
"vart försvann elin?!" "jag är osynlig!" som harry potter. åhåhåh

skolan börjar snart. jag var väldigt pepp förut, nu vill jag bara ha mer ledigt. men samtidigt. spinningsrummet och alla förtjusande människor minus iriana. känns som att det skulle kunna bli lyckat i alla fall. dessutom så har jag snart råd till kamerakaj, så då kanske året blir ännu lite bättre. och så får jag hoppas på att rom 2011 blir av.

jag skriver lite bara för att fylla ut lite, så ni vet. men. jag har ju faktiskt ett dilemma. tjejjouren tyckte jag kunde skriva något igen. augustis tema är makt. jag vet inte vad jag ska skriva om. känns inte okej att dra upp vissa saker så jag känner mig lite fast. men nu plingade pizzan klar så nu slipper ni mig. au revoir.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har lite filmer! :D fixart åt dig!

2010-08-15 @ 18:26:21
URL: http://varstabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0