stockholm centralstation

jag är allvarlig nu, jag ska sluta gena i tunnelbanan när jag är med Marcus "Hårfluffet" Nilsson. vi var i stan för en vecka sedan, hoppade ur en tunnelbanevagn som då spärrades av poliser som stod vid varje ingång. vi blev lagom nervösa men kom snabbt över det. idag, för ungefär en timme sedan exakt, genade vi återigen mellan sergels torg och centralstationen för att det regnade ute. vad händer? två väktare går ner i rulltrappan vi står i, där står ett tåg still med poliser utanför varje dörr i en vagn, helt plötsligt drar en polis vapen och folk börjar springa. vi hakar på och var lagom paranoida efteråt. vi åkte upp i rulltrappan, fler poliser skrek "polis" och sprang. nu, väl hemma, står det ingenstans om vad som hänt. jag vill ju veta. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0