steget efter handledspoesi


idag är det fredag, det känns som söndag. dött. jag hade en svartsminkad mamma med låtsasdreads (som jag fixade med för mycket hårspray och fritid) och en rosahårig lillasyster som pratade piercingar idag. sistnämnda person frågade nervöst om hon fick följa med till biblioteket idag och sedan såg vi och lillebror på det regnar köttbullar, åt soppa och drack hemmagjord cola.

jag skriver krönikor om att göra slut, om pojkar och sånt som känns elinigt på en okej nivå. planen är att skriva ett tjugotal, välja ut de finaste och skicka in till så många tidningar så man inte kan räkna det. jag ska bli krönikör. vänta bara och se.

åh. och idag har jag och de två mini-elin'sarna här hemma dansar till "waka waka" i alldeles för många minuter när bohem-gamlingarna drog på sonispheres förfest i kungsträdgården. fint. men åh. taktkänslan existerar inte på pojken, flickan har för mycket energi och jag är awesome om jag får säga det själv.

för övrigt, här är personen som tagit bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0