i'm with stupid --->

jag är omringad av idiotiska människor som är väldigt fina på något skum sätt.
mamma: fick precis ett sms av min kära mor med texten "jag ska rösta på lars ohly! han åker pendeltåg :D" fint mamma. bra att du prioriterar.
amanda: lilla sötnos. fatta. du har fått en läxa som går ut på att du ska lära dig peta dig själv i ögonvitan utan att blinka. mongo.
tiffany: du är från borås.

själv blev jag (och amanda) stalkade idag. på det härliga sättet att en gammal kompis hoppade på samma tåg med sin vän. han själv hoppade av vid t-centralen medan kompisen satt kvar på tåget med oss för att sedan hoppa av en station senare och åka in mot stan igen. jag känner mig populär. allt trubbel för mig. och ja. hoho.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra? =)

2010-08-17 @ 20:54:45
URL: http://ceciliav.com
Postat av: stella :)

Idioter är bra gulliga ^^

2010-08-17 @ 21:00:05
URL: http://stellacecilia.blogg.se/
Postat av: amanda

dude! jag har faktist blivit bättre på att peta i ögat! :D (vet att jag idiotförklarar mig själv ännu mera nu)

2010-08-18 @ 08:54:22
URL: http://varstabarn.blogg.se/
Postat av: Amandas Mari

Maria Wetterstrand åker också pendeltåg, så nu får hon nåt att fundera på din kära mor!

2010-08-18 @ 19:14:20
Postat av: Tiffany :D

HAHAHAHA först satt jag bara o garva. sen..läste jag "tiffany" -.-' haha aahja men eftersom du säkert haft lite abstinens från att vart borta from moi alldeles för länge så e ditt uttalande gölligt! ;) men snart ses vi, då jäklar!! ;D <3

2010-08-19 @ 21:45:42
Postat av: Tiffany :D

Ps. jag måste bara informera att du oxå e en ypperst söt människa med viss idioti som man bara älskar!! :D tack för alla fina dagar, längtar faktiskt tills skolan börjar..elr aah du fattar haha! ;D<33

2010-08-19 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0