harry and the potters

idag var det harry and the potters konsert. åkte till stan, träffade amanda, fixade burger king mat, åkte tunnelbana, åt, åkte tillbaka till stan, kissade, tillbaka till rågsved, köa, köa, köa, "jesus kommer återvända idag!!!!", köa, in, köa, proper use of a rubber duck, HARRY AND THE POTTERS. det var den absolut bästa konserten jag någonsin vart på, och här är några bidragande faktorer:

1. början på deras spelning var i mitten av "dansgolvet". hela publiken runt. vi hade en triwizard tournament
2. jävla drag när de väl kom upp på scen. aldrig skrikit så högt det var så fintfintfint
3. halva konserten var mest ljud såsom "mjau", "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH", "hell yeah!", "AAAOOOOO" och andra random awesome ljudeffekter som varulvar, ugglor och glada stockholmare kan åstakomma
4. hela publiken fick gå upp på scen och dansa
5. all allsång. hopp. dans. skrik
6. han tog på mig, två gånger! och så ramlade han fan in i mig lite på slutet
7. "hagrid är rolig att krama, hagrid är full av kärlek, men fastna inte i hagrids skägg AAAAAAAAAAH
8. en pojke från skolan filmade en smått trött elin och amanda efter med svetten rinnandes
9. "kolla mina muskler!!!!!"
10. asså. harry and the potters.


och lite såhär såg det ut (observera att bandet är engelskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0