det här är en rubrik

två dagar in på andra ring och jag älskar redan detta år. schemaändring för femtioelfte gången. kommer hata måndagar (naturkunskap b, tyska steg 2, matematik b, engelska b), men jag har för övrigt ett helt underbart schema. dessutom så är iriana borta och vi har irene som både coach och naturkunskapslärare nu (hallelujah!!!!!) och tack vare schemaändringen så har vi lyckats få två sovmornar'.

på tisdag är det temadag och beatrice ask kommer till skolan. tyvärr har jag valt bort moderaterna men hoppas på att stöta på henne i korridoren för lite smisk. jag är livrädd på riktigt för KD's valkampanjs-skyltar och mitt parti heter projekt sverige för er som bryr er.

idag var det raggarfestival vid vegabaren. imorgon ska jag skälla ut politiker med fluffet. grattis till bröllopet måste jag väl även smälla in, ni är ju min kommande svärfamilj.

Kommentarer
Postat av: Svenmargrete

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-03-21 @ 12:07:15
URL: http://svenmargrete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0